14.10.2014

çeyizinize sehpa danteli

beğendiğim dantel modelleri ni sizlerin beğenisi için yayınlıyorum.siteme gelip dolaşan arkadaşlarımdan ricam beğenme veya beğenmeme durumlarınızı yorumlar ile bana iletmeniz.bazı dantel örnekleri dantel-yap sitemden alıntıdır.orada da aynı örnek ve modellere rastlayabilirsiniz.dantel modelleri nin bir kısmı da siz dostlarımdan tarafıma gönderilmiş örneklerdir.göstermiş olduğunuz ilgi ve alakaya teşekkürler ediyorum.kültürümüzü paylaşarak büyütebileceğimiz bilinci içerisinde hareket eden tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi iletiyorum.dantel,oya,örgü hiç farketmez hepsi bizim birikim kültürümüz.bana göndereceğiniz her modeli yayınlamaya calışacağım.güzel veya kötü ayrımı yapmadan bunu bilmenizi isterim.
çeyiz

çeyizinize sehpa danteli

çeyiz

çeyizinize sehpa danteli
examples of lace,lace,knitting,knit,braiding,plait,knitted,hand-knitted,lace patterns,lace knitting

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder