9.01.2010

DANTEL ÖRTÜLER

Dantel Örnekleri 'ni büyütmek için resmin üzerine tıklayınız

dantel örtü,salon dantelleri,dantel örtüler,konsol dantelleri,dantel örnekleri,dantel modelleri,dantel,sehpa dantelleri, lace,lacy,gımp,lacework,ruchıng,crochet hook,ruched,lacy,lace pıllow,poınt lace,purl,pınkıng,embroıdery,crochet needle,knıttıng,plat,braıd,knıt,knıtted,darner,knıtwear,jumper,hand-knıt,braıdıng

konsol dantelleri olarak kullanılıyor çoğu zaman.ama sehpa örtüleri olarakta pekala kullanılabilir.





1 yorum:

  1. Selamlar arkadaşım ben sizinle neden arkadaş olmak istemiyeyim sitem etmeyin lütfen ben yeniyim link ekleyemiyorum. Arkadaşlık teklifi gönderin kabul edeyim sizin gibi deneyimli bir insanla tabiki arkadaş olmak isterim. Yine söylüyorum ben yeniyim link eklemesini bilmiyorum.

    YanıtlaSil